Saturday 3 May 2014

Intan Ladyana Tertekan Angkara 4 Gambar Terkutuk Tersebar


Sebelum ini hangat diperkatakan mengenai gambar lucah Intan Ladyana tersebar di internet sehinggakan Intan sendiri ingin menyaman pihak yang menyebarkan gambar tersebut bagi menjaga nama baiknya.



“Walaupun gambar itu bukan saya, tetapi sedikit sebanyak ia memberikan impak juga pada saya. Empat gambar yang tersiar tu, saya akui hanya tiga saja gambar saya dan gambar terakhir yang cukup melampau itu bukan saya dan Kevin. Saya memang berani letakkan tiga gambar tersebut di dalam Friendster, untuk tatapan kenalan. Gambar-gambar ‘mesra’ yang biasa, tetapi gambar yang melampau itu bukan saya. Saya tidak tahu siapa yang buat dan apa sebenarnya motif mereka buat macam itu. 
Awal-awal lagi, bila berlakunya perkara itu, saya terus tunjukkan gambar-gambar tersebut pada ibubapa saya. Mereka sendiri memang tidak percaya itu adalah saya sebab memang berbeza orang di dalam gambar itu dengan kami,” ujar Intan yang ditemui pada majlis berbuka puasa dan semalam. – Sumber Mstar Online


Nampaknya Intan di pihak yang benar apabila gambar lucah tersebut sebenarnya adalah gambar orang lain.  Lihat Gambar-gambar dibawah dan Anda buat penilaian sendiri..



No comments:

Post a Comment