Wednesday, 7 May 2014

Kecik-kecik Dah Pandai Mengintai!

Sebab itu orang kata, jangan pakai macam tidak cukup kain. Sedangkan kanak-kanak bawah umur pun tahu ambil kesempatan, apatah lagi orang yang sudah dewasa.

Lihat gambar ni, kalau gadis ni perasan budak tu curi-curi tengok punggung dia tu agak-agak dia marah tak? minah salleh ni memang suka memakai pakaian yang 'jimat kain' kan..



GILA lah! Budak kecil pun nak jugak..

-Duniarealiti.com

No comments:

Post a Comment