Wednesday 21 May 2014

Shira Luka Di Belakang Kepala Selepas Terjatuh

Malang tak berbau. Itulah yang terjadi kepada aktres serta penyampai radio Ultra FM, Sharifah Shahira atau lebih dikenali sebagai Shira apabila dia mengalami pendarahan di belakang kepala akibat terjatuh sewaktu menjalani penggambaran sebuah game show, baru-baru ini.



Memetik Malaysian Digest, Shira menceritakan kejadian berlaku disebabkan dia mahu mengelak sebuah kereta, dan tak semena-mena dirinya hilang kawalan dan terus terjatuh.

“Saya jalani penggambaran satu program game show. Pada waktu itu memerlukan saya berlari. Entah macam mana saya nak elak kereta, dalam sekelip mata saya terus jatuh terlentang. Saya tak ingat sangat apa yang berlaku.

“Semasa jatuh tu saya masih sedar lagi. Tapi dalam masa beberapa minit tu saya terus tak ingat apa-apa. Sampai di hospital baru saya dapat ingat sikit-sikit apa yang berlaku sebelum itu,” ulasnya lagi.



Shira mendapat rawatan di KPJ Tawakal dan telah diberikan cuti sakit selama lima hari oleh doktor yang merawatnya.

Mengenangkan insiden tersebut, Shira sempat berseloroh mengatakan, “inilah akibatnya kalau main game show pada waktu Maghrib…,”.


 

No comments:

Post a Comment