Friday 23 May 2014

Tuah Janda Berhias

Benar kata orang, cinta tidak kenal rupa, usia atau status. Cuma tak tahulah tuan punya badan sama ada suka atau tidak perkhabaran terbaru ini.



Dengarnya pelakon popular sepanjang zaman, Liza Abdullah yang baru memegang status janda, kini diintai jejaka muda.

Kata sumber, sudah lama jejaka ini menyimpan perasaan terhadap Liza, tambah pula mereka selalu bertemu di set penggambaran.

Jejaka dimaksudkan ini turut bekerja dalam produksi yang Liza selalu terbabit dalam penggambaran. Sering bekerjasama akhirnya membuahkan perasaan cinta.

Baguslah kalau begitu. Sekurang-kurangnya mereka berada dalam bidang sama. Sudah faham dan tahu cara kerja, jadi kalau ada apa-apa berlaku tidaklah nanti menjadi isu dan mencetuskan rasa cemburu.

Namun kata sumber itu lagi, jejaka terbabit tidak mahu meluahkan hati dan perasaannya sekarang kerana tahu pelakon itu dalam tempoh edah. Selepas itu, mungkin dia akan menyatakan apa yang terbuku dalam jiwanya selama ini.

Untungnya perempuan cantik macam Liza. Hari ini diceraikan suami, esok beratur orang nak tumpang berkasih sayang. Meredap juga hati kita mendengar cerita ini.

Mana tidaknya, Liza sudah mahu masuk lima siri tapi masih digilai ramai. Sedangkan Cik Pang ni, abang drebar teksi pun tak nak mintak. Habis macam mana? -Hmetro


No comments:

Post a Comment