Monday, 22 September 2014

5 Artis Cantik Ini Pernah Di Tuduh Jadi Pencuri

1 Lindsay Lohan

Pastinya kes pencurian yang dilakukan Lindsay Lohan bukan perkara yang asing di telinga kita. Tahun 2011, dia disahkan menjalani hukuman undang-undang lantaran terbukti melakukan pencurian di salah satu kedai perhiasan. Kalung yang dicurinya bernilai US $ 2,500. Dan pada tahun 2012, dia kembali dituduh melakukan pencurian perhiasan di sebuah rumah mewah, namun tuduhan itu tidak terbukti.

2 Winona Ryder

Winona Ryder yang pada tahun 2001 ditangkap meninggalkan lokasi penggambaran SAKS Fifth Avenue dengan barang-barang yang dicuri bernilai lebih dari US $ 5,000. Semasa itu, dia mengaku sedang menjalani proses rawatan sehingga memerlukan banyak kos.

3 Miranda July

Dalam sebuah wawancara dengan New Yorker, pelakon dan juga pengarah Miranda July mendedahkan sebuah pengakuan mengejutkan. Semasa masih belajar kolej, ternyata dia sering melakukan pencurian semasa mengunjungi kedai.

4 Britney Spears

Dengan harta yang banyak dan kemasyhuran yang melekat dalam dirinya, seolah tidak ada yang kurang dalam diri Britney Spears. Namun tahun 2007-2008 memang bukan tahun yang baik untuknya. Dia mengalami kemurungan berat akibat pelbagai tekanan yang dia alami. Alhasil, dia bertingkah aneh dan tidak masuk akal layaknya orang gila. Suatu hari, dia meninggalkan stesen minyak dengan membawa pemetik api yang digunakannya untuk mengancam paparazzi. Dia mengaku telah mencuri sesuatu.

5 Peaches Geldof

Tidak hanya sekali dua kali Peaches Geldof dituduh meninggalkan kedai pakaian tanpa membayar barang yang dia beli. Peristiwa itu terjadi pada tahun 2008, namun dia tidak pernah terbukti bersalah.

View the original article here

No comments:

Post a Comment