Tuesday 23 September 2014

Gambar Dj Wanita Cantik Hasil Photoshop Kecewakan Peminat

Sebuah media online Jepun mengulas mengenai foto-foto wanita yang diuar-uarkan sebagai DJ cantik dan seksi. Dalam sebahagian besar fotonya yang muncul di media, ia nampak menggoda dan seperti gadis-gadis berwajah boneka yang sangat popular kebelakangan ini.

Namanya adalah DJ Auna Chan. Ia merupakan salah seorang DJ wanita yang mempunyai image hot dan seksi. Sesuai dengan pekerjaannya, Auna Chan kerap tampil dengan pakaian yang seksi.

Beberapa orang yang melihat foto-gambar Auna Chan, utamanya kaum lelaki, tentu akan terus dipukau. Kerana wanita ini mempunyai wajah cantik dan kulit mulus. Profesionnya sebagai DJ juga merupakan perkara yang unik, sehingga ramai orang tertarik untuk mengenalinya.

Risalah-risalah show Auna Chan sudah merebak ke beberapa kawasan di sekitar China. Yang orang bayangkan tentangnya pasti adalah seorang wanita yang good looking dan akan membuat mereka mabuk kepayang.

Namun ternyata, apa yang mereka bayangkan dan lihat itu hanya angan-angan belaka. Kerana ketika sampai di lokasi, apa yang mereka lihat adalah sangat berbeza.

Auna-chan yang ada di gambar sangat berbeza dengan apa yang mereka lihat terus di lokasi. Wanita bertubuh 'fluffy' ini memang mempunyai wajah yang cute, tapi tubuhnya tidak selangsing seperti di poster dan risalah. Perkara ini pun membuat beberapa orang merasa kecewa.

Entah apa yang terjadi dengan Auna Chan dan promosinya. Ada yang menduga bahawa itu adalah hasil Photoshop. Ada pula yang menduga mungkin Auna mengalami lonjakan berat badan.

Peminat yang menyaksikan gambar-gambar itu juga takjub. Mereka tak boleh membayangkan rasa patah hati yang dialami fansnya, apatah lagi jika memang tiket itu habis dijual.




View the original article here

No comments:

Post a Comment