Saturday, 20 September 2014

GEMPAR! Remaja Syaitan Ratah Kanak Kanak Berusia 8 Tahun Di Wangsa Maju




Setiap hari kita digemparkan dengan insiden yang kurang enak dibaca, kali ini di Ibu Kota, tiga remaja lelaki belasan tahun tergamak memperkosa seorang kanak-kanak perempuan yang berusia lapan tahun selain mengugut akan memukul jika mangsa menceritkan perkara dajal yang dilakukan oleh mereka kepada keluarganya.

Sumber meceritakan, perbuatan keji tiga remaja tersebut bukan kali pertama. Mungkin telah ramai menjadi mangsa rakus nasfu haloba mereka. Setiap kali mereka melatah anak gadis, seperti biasa mereka akan mengugut untuk memukul gadis-gadis tersebut jika membocorkan rahsia.

Kebiasaannya mereka akan melakukan perbuatan sundal itu di sekitar kawasan perumahan sekitar Wangsa Maju setelah selesai agenda mereka, meraka mengarahkan mangsa-mangsa mereka untuk pulang ke rumah.

Bagaimanapun, sepandai pandai tupai melompat akhirnya jatuh ke tanah jua, sejauh mana juga kerja jahat yang mereka buat akhirnya dapat dicium jua. Kongklusinya, janganlah kita merperlakukan sedemikian, setidaknya kita harus memikirkan kedua ibu bapa kita kerena mereka membela kita bagai mentang minyak yang penuh.


View the original article here

No comments:

Post a Comment