Monday 13 October 2014

Aidil dedah SMS, bukti Rita Rudaini menipu

Menerusi laman sosial Instagram Aidil Zafuan, pemain bola sepak ini telah mendedahkan gambar bukti SMS berkaitan tentang anak-anaknya bahawa Rita Rudaini tidak pernah membalas SMS setiap kali Aidil bertanya khabar tentang anak-anak mereka.
Tindakan tersebut seolah-olah menunjukan Aidil Zafuan telah hilang sabar dengan perangai Rita Rudaini yang sering menipu dan menuduhnya mengabaikan anak-anak mereka.

Ini komen Aidil Zafuan:

Dgn manusia kau blh tipu tapi dgn tuhan jawab di akhirat nanti.tak pernah mintak konon selame ni aku diam kau pijak kepale aku 

Selame ni aku diam.bgi tau org aku langsung tak igt anak2 tapi aku msg sekali pon kau tak jwb..ni bukti dia.kadang2 aku perlu pertahan diri.dulu aku blh diam skrg jgn sekali kau pijak aku 

Ni bln ni punya duit anak2.yg lain2 tak perlu nak tunjuk coz sy dah bukti kan di makamah.sy tak pernah abai kan nafkah anak2 sy.hari ni sy btl2 hilang sabar.dulu aku diam tak bermakna aku kalah 

Selain gambar printscreen SMS, Aidil juga memuat naik gambar transaksi nafkah bulanan untuk anaknya yang berjumlah RM2000. 
Apa-apa pun kita tunggu dan lihat apa kata Rita Rudaini pula tentang perkara ini. Diharapkan Rita dan Aidil dapat menyelasaikan masalah mereka secara aman. Doakan yang terbaik buat mereka berdua.




View the original article here

No comments:

Post a Comment