Wednesday 29 October 2014

ARTIS!!! Sebab Musabab Wak Doyok Dihencap Peminat AF2014


Wak Doyok pilih kasih pada Konsert AF 2014 Minggu 8 apabila Firman AF 2014 tak dapat hadiah.

Isu Wak Doyok beri cenderahati kasut dan baju kepada kesemua peserta pelajar lelaki AF 2014 kecuali Firman telah menjadi perbualan hangat dilaman sosial.

Rata-ratanya menyifatkan Wak Doyok bersikap pilih kasih dan hanya memberikan cenderahati kepada pelajar kegemarannya sahaja. Apapun, Wak Doyok seharusnya lebih bersikap adil terhadap pelajar lain agar tiada pihak yang berkecil hati.

Komen Peminat Dilaman Sosial Twitter



Tapi itu cerita malam tadi.. 

Setelah puas kami mencari di sumber carian , ini yg kami dapat..



Tidak Benar Wak Doyok Pilih Kasih & Tidak Adil #AF2014

Assalamualaikum w.b.t.. Semuanya gara-gara gimik yg dilakukan oleh produksi AF2014 malam ni di Konsert AF 2104 Minggu Ke 8 berkaitan dengan Wak Doyok.

Semasa tiga jejaka AF 2014 membuat persembahan Trio, iaitu Azwan, Ewal dan Zarif, pihak Astro telah siarkan video tentang lawatan Wak Doyok ke bilik pelajar lelaki AF 2014. Dan hasilnya seperti yg ditunjukkan dalam video berkenaan la.

Selepas itu, Wak Doyok telah naik ke pentas AF dengan membawa 4 bag yg berisi sesuatu untuk diberikan kepada pelajar lelaki AF 2014. Tiga yg baru membuat persembahan memang sah-sah dapat tapi lagi satu yg extra adalah untuk Aman. Nampak tak yg Firman tidak dapat apa-apa..

Ini yang buat ramai peminat Firman dan orang luar mungkin yg tidak puas hati dan menyatakan bahawa Wak Doyok ni pilih kasih, Wak Doyok ni tidak adil, Anak tirikan Firman la.. Kaitkan negeri Sabah la.. Macam-macam la keluar..

Kalau tak percaya, boleh tengok twitter.. Eh eh eh.. Tak pasal-pasal Wak Doyok kena lepas lakukan gimik tu..

Sebenarnya itu hanyalah gimik dihasilkan oleh AF 2014 untuk program berkenaan. Ada la sebabnya tu.. Yang pasti, Astro menekankan yg Wak Doyok akan datang lagi next week.. Ada kejutan la kot untuk Firman..

Jangan orang di luar sana, janganlah kita terus memberikan kata-kata yg tidak enak kalau tidak tahu puncanya.. Kesian la pada orang yg tidak bersalah.. Betul tak?? Wassalam.

 


View the original article here

No comments:

Post a Comment