Thursday 23 October 2014

Di Buang Keluarga Kerana Berwajah Setan

Lelaki bergelar Devil Man menakutkan dari Colombia yang dengan bangganya mentato bola mata hitam kesluruhan, implan tanduk, beberapa tindikan dan lebih dari satu tindikan.

Caim Mortis adalah salah seorang yang tidak perlu memakai topeng untuk sambutan Halloween - Lelaki berusia 42 tahun ini telah menghabiskan 11 tahun mengubahsuai tubuhnya termasuk tatu sepenuhnya hitam bola mata beliau , implan kulit seperti tanduk dimasukkan ke dahi dan lengan.

Hasil daripada pengubahsuaian badannya, keluarganya yang taat pada agama Katolik telah membuang beliau dan beliau berpindah dari Colombia ke Mexico di mana orang lebih menerima.

Caim berkata: "Apabila manusia pertama kali melihat saya reaksi normal mereka akan terkejut atau kagum.

'Pekara pertama yang mereka tanya kepada saya adalah "adakah ia menyakitkan?" atau "siapa yang lakukan semua ini kepada kamu?"

'Salah satu motivasi utama bagi beliau lakukan pengubahsuaian tubuh adalah untuk menjadi unik dan berbeza dibandingkan dengan orang lain di dunia.

'Budaya pengubahsuaian tubuh telah wujud berkurun-kurun lamanya, ia bukan sekadar fesyen atau trend sementara walaupun orang-orang menganggap itu. "

Seperti Caim, ramai orang ingin menonjol dari orang ramai, dan ia membantu mereka dalam pekerjaan sebagai seorang artis tatu dan pelukis badan.

Beliau yang akan melancarkan kerjaya barunya sebagai seorang DJ Halloween ini dan bergandingan dengan lain DJ, Gisella, berperanan 'bidadari' kepada syaitan di atas pentas.

Caim berkata: "Saya berat ke dalam muzik, gaya terutama Latin, EDM dan dunia gabungan dan saya sudah berlatih sebagai seorang DJ untuk beberapa bulan.

"Saya teruja untuk membawa konsep unik ini dan tema dan orang-orang pasti akan menikmati acara kami."








View the original article here

No comments:

Post a Comment