Friday 24 October 2014

EDIT NE!!! Adakah Ini Gambar Rozita Che Wan?


Ini Bukan Gambar Bogel Saya – Jelas Rozita Che Wan. Jika tengok sekali imbas memang ramai akan berkata wanita dalam gambar bogel ini mirip Rozita Che Wan. Tetapi tuan badan sudah memberikan kenyataan balas.

Menerusi portal hiburan Murai, Rozita Che Wan menafikan yg individu dalam gambar bogel yg di tunjukkan itu adalah dirinya dan berkata tidak tergamak untuk lakukan sebegitu.


Saya tidak pernah bervideo chat. Saya pun tidak tahu apakah itu video chat atau webcam. Saya sendiri tak tahu sama ada telefon saya boleh berbuat sebegitu atau tidak.

Jadi, terus-terang saya tidak pernah berbuat perbuatan yg terkutuk seperti ini, jelas Rozita Che Wan hari ini. 

Meneruskan penjelasan , Rozita memberitahu gambar bogel itu bukannya menggunakan teknik super impose kerana berkemungkinan besar ia adalah individu yg menyerupai wajahnya.


Mungkin pelanduk dua serupa. Sekarang ini pun, saya difahamkan ramai wanita dan pondan menyerupai wajah saya.

Sekali lagi, saya ingin memberitahu itu bukan gambar saya. Apapun, gambar ini disebarkan berkemungkinan besar ada pihak yg cemburu dan cuba menjatuhkan kerjaya saya.

Apapun, terima kasih kerana memberitahu saya tentang hal ini untuk mengesahkannya. Ingat! Itu bukanlah diri saya ya, jelasnya.

Difahamkan, gambar bogel Rozita Che Wan tersebut telah pun disiarkan disebuah laman blog pada awal tahun 2012.

Malah, wanita yg berada didalam gambar tersebut telah menjadi pujaan ramai kerana wajahnya menyerupai Rozita Che Wan.

 


View the original article here

No comments:

Post a Comment