Friday 24 October 2014

GEMPAR!!! Betul Ke Uqasha Senrose Bercinta Dengan Shafiq Kyle?


Semalam, pelakon cantik Uqasha Senrose membuat cameo di rancangan Super Spontan dan menjadi bahan para pelawak di sana.

Ramai tertanya-tanya siapa gerangan yg berjaya menawan hati Uqasha Senrose, masih single ke dah ada kekasih.

Melalui Portal , Shafiq Kyle sekali lagi dikaitkan dengan Uqasha. Pelakon yg popular di dalam rancangan Penggali Kubur bersama Nasir Bilal Khan ini, memberi komen tentang hubungannya dengan pelakon cantik Uqasha Senrose.

Ini kata Shafiq Kyle:


Saya tidak boleh nak cakap lebih-lebih kerana nanti orang ingat saya bercinta pula dengan Uqasha. Jadi buat masa itu sahaja yg dapat saya komen buat masa ini.

Mungkin persahabatan kami disensasikan kerana saya dan dia merupakan pelakon serta mendapat perhatian lebih sedikit.

Banyak pihak yg bercakap mengenai kami namun buat masa ini kami lebih selesa berkawan. Rasanya jika saya berkawan dengan orang biasa mungkin isu sebegini tidak timbul.

Timbul ura-ura yg mengatakan saya merampas Uqasha dari Pekin Ibrahim (bekas teman lelaki Uqasha) namun perkara itu tidak benar sama sekali kerana kami mula rapat setelah dia tidak terikat dengan sesiapa pun.

Ada juga pihak salahkan saya apabila hubungan Pekin dan Uqasha berantakan. Bagi saya, tidak mengapalah.

Saya enggan fikirkan mengenai perkara tersebut. Sebab orang yg salahkan itu tidak tahu hal sebenar. Saya berkawan dengan Uqasha sahaja, bukannya bercinta,.

Nampaknya Shafiq Kyle menafikan ada hubungan istimewa antara mereka. Jadi mungkin Uqasha Senrose masih single lagi.

Buat anda yg berminat/berkenan sangat dengan Uqasha Senrose cecepat la ngorat OK!

 


View the original article here

No comments:

Post a Comment