Saturday 11 October 2014

MACAM -MACAM Akhirnya Rita Rudaini Minta Maaf Pada Dato Terlajak Laris

Baru-baru ini, kenyataan ‘pondan’ yg dikeluarkan oleh Rita sedikit sebanyak telah mengguris hati Dato’ Aliff Syukri. Jadi, Dato’ Aliff telah memohon agar dirinya tidak dilibatkan lagi dalam pergaduhan antara Rita dan orang ketiga di dalam akaun Instagram beliau.



Rita Rudaini buat keputusan untuk tampil dan memohon maaf dengan sejujurnya sekiranya kenyataan ‘pondan’ tersebut telah membuatkan Dato’ Aliff berkecil hati. Kata Rita:-


Sebenarnya saya dan Datuk Aliff sendiri pernah bekerjasama dalam urusniaga suatu ketika dahulu. Secara jujurnya saya kenal dia, tetapi apa yg berlaku tempoh hari bukan seperti apa yg difikirkan orang.

Saya hanya menjelaskan keadaan sebenar yg keluar dari mulut 'seseorang', tetapi mungkin secara tidak sengaja luahan saya itu mengguris hati Datuk Aliff. Memang saya tidak ada niat lain, kalau ada silap di pihak saya, saya minta maaf dengan sejujurnya.

Walaupun kami pernah menjalankan urusniaga suatu ketika dahulu tetapi saya memang tidak ada nombor telefon peribadi Datuk Aliff.

Tetapi saya tidak kisah jika Datuk mahu saya berjumpa dengan dia untuk menjelaskan keadaan sebenar dan seterusnya minta maaf jika benar-benar dia terguris dengan tindakan saya tempoh hari. Saya sedia berjumpa.



Agaknya, adakah Rita akan dimaafkan atau tidak? Bukan apa, industri hiburan ini kecil. Nanti akan berjumpa juga kan.

Apapun, kami tabik hormatlah dengan tindakan Rita yg berani meminta maaf secara terbuka ini. Harapnya, selesailah perkara ini daripada terus menjadi kontroversi negatif.

 


View the original article here

No comments:

Post a Comment