Monday 20 October 2014

Video Lelaki Parah Terima Satu Tumbukan Padu Maut Dari Wanita

Seorang lelaki di tumbuk oleh seorang wanita di jalan-jalan di timur Kazakhstan cuba tawar-menawar untuk pehikmatan s*ks- wanita itu terpana oleh cubaan tersebut.

Kondrat Golubev, 32, berpesta dengan kawan-kawan beliau di Kota Atyrau kemudian ke luar untuk merokok dan melihat dua wanita sedang berjalan.

Pada mulanya Encik Golubev mengajak mereka jika mahu melayan beliau minum, tetapi apabila tawarannya ditolak dan beliau bertanya kepada mereka berapa banyak bayaran mereka kenakan untuk perhikmatan seks.

Anatoli Pokrovski, 36, yang menyaksikan kejadian mengatakan, kejadian itu menyebabkan belaku pertengkaran antara ketiga-tiga mereka.

Dia berkata: "wanita jelas tersinggung dan dia tidak pernah dijangka apa yang berlaku seterusnya, wanita itu benar-benar melakukan tumbukan padu menyebabkan ia jatuh di kaki lima. '

Pokrovski berkata, kemudian seorang wanita lagi menendang lelaki itu ketika dia berada di atas tanah, sebelum temannya berkata 'ia sudah cukup'.

Beliau berkata, pasangan itu kemudian berjalan pergi seolah-olah 'tidak ada yang terjadi.

Encik Pokrovski berkata: "Itu cukup benar-benar mengejutkan ."

Golubev kemudian dibawa ke hospital dan dikatakan mengalami gegaran otak.
Polis kini memburu kedua-dua wanita terbabit dan setelah melihat video dari kejadian itu, polis percaya wanita yang melakukan tumbukan itu 'terlatih dalam beberapa bentuk seni mempertahankan diri'.

Jurucakap polis berkata: "Kami tidak fikir ia adalah peninju kerana cara ibu jarinya terletak di atas bahagian atas jari telunjuknya.

"Tapi kuasa di sebalik pukulan yang begitu besar kami mengesyaki ini bukan kali pertama dia memukul sesuatu yang keras."


           

View the original article here

No comments:

Post a Comment