Sunday 9 November 2014

GEMPAR!!! Video Awek Gangster Kelate Bergaduh



Nampaknya bukan sahaja kaum lelaki yg terikut-ikut dengan pengaruh filem-filem gangster yg semakin banyak menghiasi kaca televisyen dan panggung tanah air.

Baru-baru ini, satu video telah dimuatnaik ke laman Youtube yg mana menunjukkan seorang gadis dari Kelantan telah dipukul oleh beberapa orang 'mek kelate' yg lain. Aksi mereka di dalam ini lebih dari aksi tarik menarik rambut yg biasa kita tengok. Siap ada scene terajang pakai lutut lagi!!

Kami tidak pasti sebab sebenar kejadian ini berlaku tetapi yg pasti, melalui percakapan mereka di dalam video itu, geng-geng si pemukul ni berang kerana yg dipukul tidak menjaga mulut.


Yang menjadi tanda soalnya, kenapa perlu sampai tumbuk-menumbuk, sambil menceritakan dengan bangganya perkara-perkara maksiat yg mereka lakukan? Dan yg lebih menghairankan, ada dalam kalangan pemukul ini bertudung rapi, tapi turut memukul gadis malang itu.

Kepada ibu bapa kanak-kanak girang ni, diharap menasihati anak-anak masing-masing. Tidak salah kalau nak menasihat tapi biarlah kena pada cara.




DUNIA BARU


View the original article here

No comments:

Post a Comment