Friday 14 November 2014

Kerana Terlalu Cantik Wanita Ini Sering Di Usir

Mempunyai wajah cantik ternyata tidak selalunya menyenangkan. Pengalaman itu dirasakan penyampai sukan, Katarina Sreckovic. Bahkan, ia mendakwa kerap diusir dari tepi padang.

Katarina, yang diarah sebagai hos sebuah kelab Serbia, Red Star Belgrade, menceritakan pengalamannya yang kurang menyenangkan.

Kerana memiliki wajah yang cantik, para pemain Red Star mengakui tumpuan mereka terganggu ketika Katarina berada di tepi padang. Bahkan, para pemain Red Star sukar menjawab soalan wanita berusia 25 tahun itu semasa sesi wawancara.

Katarina mendakwa merasa khuatir kehilangan pekerjaan yang sememangnya diimpikannya sejak sekian lama. beliau adalah salah seorang peminat Red Star Belgrade sejak dahulu lagi.

"Saya akui pada mulanya memang menjadi sebuah masalah, tapi saya fikir kini mereka mulai terbiasa kepada saya. Pada mulanya memang sukar, kerana ia kelihatan seperti mereka tak boleh bekerja sama dengan saya," katanya, yang dilaporkan oleh Daily Mail.

"Saya juga sering dihalau pergi dari tepi padang kerana tumpuan pemain terganggu," beliau mengakhirinya.



View the original article here

No comments:

Post a Comment