Friday 14 November 2014

Model BarbieTerkenal Luka Parah Di Serang Penjahat

Model terkenal yang kelihatan seperti ' Patung Barbie "telah cedera di kepala dan luka di bibir  diserang tanpa sebab.

Valeria Lukyanova berkata, beliau dicekik oleh orang asing berhampiran rumahnya di Odessa, Ukraine. Beliau berkata penyerang itu, tidak merompak beliau, tetapi telah memukul kepala dan beberapa kali pada rahangnya.

Hari ini, berikutan dakwaan serangan tersebut, dia menerima rawatan luka kepalanya, dibalut oleh perban, dan bibir bengkak. Beliau menafikan dakwaan dia melakukan pembedahan plastik.

Beliau memberitahu: "Saya telah diserang di pintu masuk saya rumah blok pangsapuri."

'Saya baru pulang dari kedai dengan beg dan masukkan kod pintu ketika itu dua lelaki bergegas keluar dari gelap dan menyerang saya.


"Ia berlaku dalam sekelip mata, mereka memukul saya di kepala, beberapa kali, pada rahang saya, dan salah seorang daripada mereka mulai mencekik saya.

"Jika bukan kerana jiran saya yang yang tiba-tiba muncul, saya tidak tahu apa yang akan berlaku. Mereka melihat dia dan melarikan diri. ""Mereka tidak berkata apa-apa dan tidak cuba untuk merompak saya.

Serangan itu berlaku pada malam Halloween.

Lukyanova telah dibenarkan keluar dari hospital, beliau berasa 'lebih baik sedikit' tetapi rahangnya masih sakit 'teruk'.

Gambar Valeria Lukyanova yang berusia 28 tahun yang menjadi hit dalam dunia maya awal tahun ini dengan ciri-ciri seperti boneka dan menarik perhatian ramai.










Gambar bawah: sebelum pembedahan plastik


View the original article here

No comments:

Post a Comment