Sunday, 9 November 2014

OH ARTIS!!! Artis Popular Bersuami Ketagihan Dengan Bangla



gambar hiasan


Untung nasib kehidupan kita bukannya mudah untuk diramalkan. Kalau dulu pernah hidup dalam kesusahan ia bukanlah bermakna susah selamanya. Kalau nak hidup senang,  kenalah kerja keras dan rajin berusaha. Bumi Allah ni kan luas, rezeki itu ada dimana-mana.

kenapa saya kata macam tu?

Sebabnya, semasa tengah belek-belek akhbar mymetro tadi, saya terbacalah satu artikel yg mengatakan ada seorang Artis wanita yg dah berumahtangga dengan seorang lagi artis yg namanya cukup popular di tanah air kita ni, mula main kayu tiga dibelakang suaminya kerana, bekas tunangan lamanya dah jadi Hartawan.

Artis Wanita Bersuami Artis Popular Bermain Kayu Tiga?

Nak dijadikan cerita, semasa artis wanita ni pergi ke dalam satu acara majlis, dia terjumpalah bekas tunang lamanya yg dulu hidupnya tak lah semewah pada hari ini. Yang mana pertemuan itu, menyebabkan terungkitlah cerita lama sehingga mereka kembali berhubung di luar pengetahuan suami si Artis wanita itu.


Apa lagi, artis wanita itupun mula la menceritakan semua masalah rumahtangganya dengan bekas tunangnya itu. Betul atau sekadar nak minta simpati, tak tahu la pula, sebab bekas tunangnya itu dah jadi hartawan sekarang. Sedangkan suaminya masih di takuk lama.

Dengar khabar, kononnya Artis wanita ni buat macam tu sebab dah tahu yg bekas tunangnya dah kaya raya.

Walaupun cinta dalam hati bekas tunangnya itu masih menebal terhadap artis wanita itu, ia masih sedar bahawa   bekas tunangnya itu  tidak boleh kembali kepadanya seperti dulu kerana, status artis wanita itu sebagai isteri orang. Sehingga menyebabkan  bekas tunangnya itu menasihati supaya artis wanita tersebut kembali taat kepada suaminya.

Malahan, bekas tunangnya itu ada berpesan, sekiranya satu masa nanti  rumah tangga artis wanita bersama suaminya itu dah tidak mampu untuk  diselamatkan lagi, ia sanggup mengahwini artis wanita itu kerana perasaan sayangnya yg masih ada.

Lelaki kalau dah cintakan  perempuan,walaupun pernah  diperlakukan seperti sampah, lelaki tetap sanggup menerima cintanya.

Tetapi sesetengah lelaki, kalau dah dapat perempuan baik macam mana sekalipun kalau mereka tidak suka, menangislah air mata darah sekalipun, akhirnya derita seorang perempuan itu hanya sia-sia. Jadi, hargailah mereka yg menyayangi kita.

Sesal dulu pendapatan, sesal kemudian tiada gunanya.

KREDIT: DUNIA BARU


View the original article here

No comments:

Post a Comment