Wednesday, 5 November 2014

OH NORA!!! Nora Danish Dah Tinggalkan Nedim Nazri?


Rasanya semua orang dah tahu bahawa hot mama ni sekarang sedang hangat bercinta dengan Nedim Nazri yg juga merupakan anak kepada seorang menteri terkemuka (ape yg terkemuka tatau) Malaysia.

Maka, kami yakin bila headline sebegini keluar, ramai jejaka yg melonjak riang sebab kononnya masih berpeluang nak mengorat Nora Danish kan? (kononnyalah).



Tapi, sayang seribu kali sayang. Kami terpaksa katakan yg Nora hanya tinggalkan Nedim selama 50 minit sahaja.

Haha. Gurau je ya cik abang semua. Takkan hari-hari nak serius kan? Lebih-lebih lagi apabila mengalami Monday blues macam ni.

Sebenarnya, menerusi laman Instagram Nedim, Nora Danish dikatakan leka bershopping sampai sanggup tinggalkan Nedim keseorangan. Siap ada video lagi tau.



Tak sabar rasanya nak tengok pasangan sama cantik sama padan ni melangsungkan hari bahagia mereka kan. Tapi, jodoh kan di tangan Allah SWT. Kalau ada jodoh mesti mereka berdua bersatu kan?

 


View the original article here

No comments:

Post a Comment