Wednesday 21 May 2014

Stacy Nafi Tiru Imej Miley Cyrus

Sebenarnya isu dikatakan meniru selebriti popular Hollywood, Miley Cyrus bukan baharu dikaitkan dengan penyanyi yang terkenal dengan seni tarian lincah, Stacy Angie Anam atau Stacy.



Malah, penulis rasakan Stacy pun sudah jemu apabila imejnya kerap kali dikatakan meniru penyanyi antarabangsa itu.

“Saya tidak meniru mana-mana imej artis yang dikaitkan dengan saya. Apabila saya memotong rambut sebegini ramai yang beranggapan saya mahu meniru Miley, walhal rambut sebegini sudah lama difesyenkan. Lagipun mungkin sekarang ini tengah ‘in’.

“Tapi sebenarnya tiada apa pun yang sama yang penting untuk album kali ini saya ingin menampilkan konsep yang lebih baru dan segar daripada sebelum-sebelum ini,” katanya dipetik menerusi portal Rotikaya.

Sementara itu, dalam perkembangan terbaharu, Stacy sudah pun mengeluarkan album terbaharu berjudul #1 yang menampilkan single popularnya, Gilalah.

Dibawah penulis sertakan muzik video Gilalah yang sangat ‘chic’ dan kena dengan imej warna-warni Stacy. -Mynewshub.my





No comments:

Post a Comment