Monday 13 October 2014

GOSIP !!! Luahan Diana Rafar Kontroversi Cerai Dengan Zamarul Hisham



Pasangan suami isteri yg agak sensasi, Diana Rafar dan Zamarul Hisham kembali

menjadi perhatian apabila Diana sering menghabiskan masa bersama anaknya iaitu

Kashfi Haikal daripada suaminya.




Namun, Diana Rafar atau nama sebenarnya Adiana Abdul Rafar menegaskn

perkahwinannya dengan Zamarul masih bahagia dan masing-masing menjalankn

tugas serta tanggungjawab terhadap keluarga.



“Saya masih seperti biasa, sibuk dengan rutin harian, menjaga anak dan memasak.

 Zamarul pula sibuk dengan penggambaran.



Saya akui Zamarul memang sering sibuk dengan penggambaran dan menyebabkn

kami jarang dapat ke majlis hiburan atau majlis lain bersama.



“Lagipun kerja kami tidak sama, dia dengan jadualnya dan saya dengan jadual saya.

 Apa pun setakat ini saya masih lagi bahagia bersama,” katanya.



 


View the original article here

No comments:

Post a Comment