Wednesday 22 October 2014

Izara Aishah dan Adib Khalid sah bercinta


Izara Aishah dan Adib (gambar Instagram Izara Aishah).

Bukan lagi rahsia kerana hubungan cinta Izara Aishah dengan anak tiri Datuk Siti Nurhaliza iaitu Adib Khalid sudah diketahui ramai.

Malah di laman Instagram milik Izara pun, beliau memuat naik gambar bersama.

Mengenali Izara sejak dulu, beliau sebenarnya agak terbuka dalam soal peribadi cuma tidak mahu melihat cerita itu terus mengaburi kerjaya seni yang dibina. Lalu Adib yang dikenalinya beberapa bulan lalu hadir di saat cinta lamanya pergi.






Izara turut menerima kejutan sambutan hari lahir yang ke-22 diaturkan Adib pada 27 September lalu iaitu sehari sebelum hari kelahiran beliau.

"Kalau orang bertanya mengenai kisah peribadi, saya akan jawab. Macam dulu memang saya dengan dia di peringkat berkawan. Tapi sejak beberapa bulan lalu, kami mengenali diri dan seterusnya menjalinkan hubungan cinta.

"Memang sekarang, kalau ada yang tanya status hubungan kami... jawapannya ya. Mengenali dia, apa yang boleh saya katakan... dia selalu memberi kejutan kepada saya. Selalunya kalau saya sangka dia begitu sebenarnya tidak," katanya.

Dalam perkembangan seni, Izara memberitahu beliau sebenarnya sudah dua bulan berehat. Tak lama lagi, beliau akan ke set penggambaran drama Teman Lelaki Upahan yang akan disiarkan untuk slot Akasia TV3.

Izara memegang watak pembantu dan heroinnya, Siti Elizad manakala heronya Ungku Ismail.

"Kali terakhir saya berlakon ialah menerusi filem Sinaran. Memang rindu gila nak berlakon. Tambah pula nak berlakon drama. Gementar pun ada. Saya juga sedang menunggu empat filem dijangka tayangannya tahun depan.

"Empat filem itu ialah Showdown The Movie, Pilot Cafe, Gangsterock dan Sinaran. Kerjaya saya diuruskan sendiri seperti sebelum ini termasuk soal fotografi. Cuma untuk soal bergelar duta, saya melantik Megat Alfie untuk menguruskan apa saja perkara berkaitan," katanya.



View the original article here

No comments:

Post a Comment