Tuesday, 28 October 2014

OH ARTIS!!! Foto Siti Saleha Berlegging Mengancam Jiwa Dan Raga


Makin hari makin seksi pulak pelakon Siti Saleha ni kann..

Depan umum dah selamba je pakai seluar legging ketat sampai terdedah bentuk badan..

Dulu elok je pakaian dia.., tapi mungkin kerana nak ikut fesyen semasa.., Siti Saleha beralih arah ke pemakaian yg lebih seksi dan up to date..



Apapun.., gua rasa kalau Siti Saleha pakai yg lebih bersopan sikit, tak kurang pun kecantikan yg Tuhan anugerahkan tu kannn.. Pakai legging seksi macam tu bukan bermakna akan jadi extra cantik punn…

Kekadang, pakai ketat-ketat macam tu akan menambahkan lagi kutukan dan kritikan dari peminat.. Kalau sanggup kena kutuk.., sila teruskan je lah.. Bukan gua yg rugi.. Peace!!

 


View the original article here

No comments:

Post a Comment