Friday 14 November 2014

COMEL !! Anak Tomok, Arrian Yang Sangat Comel

Tomok satu nama yg tidak asing lagi, beliau popular seawal usia remaja lagi. Sehinggalah beliau berkahwin, populariti beliau tidak pernah surut malah semakin popular.




Jika diikutkan laman sosial Instagram milik Tomok (#tomokofficial) memang cuku ceria dengan kelibat anaknya Arrian. Asal sahaja muatnaik gambarnya pasti ramai yg ‘love’ gambar berkenaan mencecah ribuan.

Tomok akui memetik portal MyMetro yg anaknya yg berusia 3 tahun itu juga membuatkan dirinya sebagai ‘penarik’ dengan bertambah popular dikalangan peminatnya buat masa ini.

Namun Tomok bersikap tegas di dalam mendidik anaknya, enggan menerima tawaran apa-apa untuk anak kesayangannya itu.




“Saya sedar gambar Arrian akan menerima ‘like’ yg banyak daripada peminat. Biasalah budak kecil memang nampak comel. Apabila kami bawa dia keluar berjalan-jalan, pasti ada yg nak bergambar dengannya.

“Arrian memang dikenali ramai, tapi saya tak nak dikatakan ambil kesempatan mencari keuntungan menerusi popularitinya. Dia masih kecil dan tak sesuai untuk dikete­ngahkan dalam bidang ini.

“Memang betul sebelum ini ada tawaran daripada beberapa pihak untuk ambil dia sebagai model, tapi saya menolak kerana mempunyai alasan sendiri. Kami berdua seboleh mungkin tak nak terlalu mendedahkan Arrian kepada bidang hiburan kerana mahu dia membesar seperti kanak-kanak lain.

“Cukuplah kami berkongsi keletah dan perkembangannya di laman sosial dan peminat boleh mengikutinya di sini. Tak perlulah saya nak kete­ngahkan dia secara langsung dalam bidang seni,” -Tomok






















 


View the original article here

No comments:

Post a Comment