Tuesday 2 September 2014

Aamir Khan bersara



AAMIR KHAN mengumumkan, filem Delhi Belly bakal menjadi naskhah terakhir lakonannya untuk layar perak.

SETELAH 30 tahun berkecimpung dalam bidang lakonan, akhirnya aktor tersohor Bollywood, Aamir Khan mengambil keputusan untuk mengundur diri sepenuhnya daripada bidang lakonan.

Keputusan tersebut ternyata mengejutkan para peminatnya apabila dia mengambil keputusan untuk berhenti berlakon dengan alasan bahawa orang ramai kini tidak mahu melihat filem lakonannya lagi.






Dia yang mengakui dirinya tidak lagi sehebat dahulu berkata, orang ramai kini tidak lagi menonton dirinya dalam filem tetapi lebih menumpukan perhatian terhadap lakonan pelakon yang lebih muda.

"Baru-baru ini kami telah melancarkan sebuah filem berjudul PK dan pada waktu tersebut kebanyakan wartawan menemu bual pelakon lain dan bukan saya, padahal saya yang memegang watak utama dalam filem tersebut.




"Disebabkan hal itu, saya sedar kini diri ini tidaklah sehebat dan terkenal berbanding dahulu. Justeru, saya mengambil keputusan untuk bersara daripada bidang lakonan," ujarnya yang membuat pengumuman tersebut dalam program televisyen, Satyamev Jayate.

Biarpun begitu, Aamir yang popular menerusi filem Three idiots itu memberitahu dia kini sibuk dengan penggambaran untuk filem terakhir lakonannya yang berjudul Delhi Belly.

View the original article here

No comments:

Post a Comment